26 decembrie 2010

Gânduri răzlețe

- Pe autocarul Cluj-Chișinău, în fața mea au urcat doi români proaspăt reveniți de la muncă din străinătate. Pe la jumătatea drumului treceau deja la a doua sticlă de Unirea. Au făcut scandal, am înjurat și au făcut mizerie. Până în momentul în care s-a apropiat de ei un rus zdravăn cât casa și le-a spus ceva. Scandalagii nu știau deloc rusește. Dar din acel moment n-au mai scos un sunet. Ca să vezi cum funcționează comunicarea intra-națională.
 

- Am trecut pentru prima dată vama Sculeni în calitate de om cu dublă cetățenie. Ce bine e să nu te ia nimeni la întrebări legat de unde mergi, cât stai și care e scopul vizitei. Noroc că mi-am făcut pașaport de tip nou, cu cip. Altfel aș fi fost nevoit să stau ca toată lumea și să aștept ca agentul vamal să-mi tasteze numele căutând literele pe tastatură ca bucățile de carne în ciorba de tăieței.
 

- Din nou Crăciun fără zăpadă. Parcă nici nu-ți vine să colinzi când afară e noroi și plouă. Am împodobit bradul, același brăduț artificial pe care îl am de 15 ani. Mă gândesc câte vieți conifere am salva dacă fiecare din noi am avea astfel de brazi. Mai este desigur și opțiunea bradului în ghiveci. Soluții se găsesc, dorință să fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails