1 septembrie 2010

În căutarea simbolului pierdut


Am reuşit să fac rost de „Simbolul Pierdut” - cea mai nouă apariţie marca Dan Brown. La biblioteca judeţeană era la un moment dat „coadă” de zeci de persoane nerăbdătoare să citească acest roman. De aceea mare mi-a fost surpriza atunci când am găsit un exemplar disponibil. Se pare că principiul cere/doreşte-ţi şi ţi se va deschide/ţi se va da chiar funcţionează.

Trebuie să recunosc că am aşteptări mari de la această carte. E şi normal având în vedere că am „devorat” primul roman lansat de D. Brown - „Codul lui Da Vinci” - într-o singură zi. Cartea a făcut senzaţie în lumea întreagă şi a pus bazele unui nou fenomen. Nici celelalte opere scrise de el nu a fost cu nimic mai prejos. Are ceva special acest scriitor care te face efectiv să nu mai poţi lăsa cartea din mână odată ce ai început s-o citeşti. Aşa s-a întâmplat şi cu „Simbolul Pierdut”. După primele 20 de pagini m-a prins aşa de tare încât abia observam trecerea timpului. Sper, însă, să nu o termin prea repede, pentru că genul acesta de lectură este cu adevărat un deliciu. Vă ţin la curent cu impresiile mele de îndată ce o termin de citit.

Un comentariu:

  1. Codul lui DaVinci nu l-am citit, am inceput sa citesc in schimb Fortareata Digitala, in engleza originala, si dupa vreo 50 de pagini m-am lasat. Atatea aberatii pe centimetru patrat nu vazusem de mult. Daca si restul de romane sunt la fel de bine "documentate" ma voi tine departe de Brown.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails