6 septembrie 2010

We’re fucked

We’re fucked. We’re totally and irrevocably fucked. Pentru că suntem un popor ignorant, prost şi incult ce are o conducere pe măsură. Tocmai de aceea avem exact liderii pe care îi merităm. Referendumul a picat, iar criza politică din Moldova continuă. Mi-e ciudă şi mi-e silă. Eu am făcut 300 km pentru a participa la referendum, altora le-a fost greu să meargă până la secţia de votare să pună o ştampilă.

„Ştiam că suntem proşti, dar nici chiar aşa” – astea nu-s cuvintele mele. Sunt ale lui moş Simion de la mine din mahală. Totuşi vina nu este doar a poporului. Alianţa îşi are propriul rol în acest eşec. E şi vina lor pentru că se vedeau deja la alegerile prezidenţiale. Pentru că împărţeau pielea ursului din pădure şi nu ştiau care să fie preşedinte. Aţi uitat datorită cui sunteţi acolo?! Aţi uitat de tinerii care au ieşit în stradă şi au luptat pentru o şansă, un viitor mai bun?!

Îmi pare bine că am plecat din Moldova. Şi totuşi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails