17 octombrie 2010

Let there be Folk!


Întotdeauna mi-am dorit să merg la un concert Pasărea Colibri. Am crescut cu piesele lor, le-am cântat de sute ori prin expediții şi ieşiri în natură, iar la retragerea trupei în 2002 am rămas cu un gust amar în gură – eram foarte dezamăgit că nu-i văzusem niciodată cântând împreună pe Baniciu, Vintilă, Pittiş şi Cnejevici.

Revenirea lor pe scenă ca Pasărea Colibri (cu Marius Baţu în locul regretatului Pittiş) a reprezentat o oportunitate pe care nu credeam posibilă vreodată. De aceea am mers la concertul de la Cluj fără să mă gândesc de două ori. Mai ales ca în deschidere aveau să cânte alţi doi cantautori îndrăgiţi de mine – Nicu Alifantis şi Alexandru Andrieş. 


Atmosfera a fost extraordinară. Publicul de toate vârstele - foarte receptiv. Ne-am adus aminte împreună cu cei de pe scenă de o cameră micuţă, dar de prieteni plină, am împletit eşarfe în dar, ne-am plimbat pe strada Popa Nan şi am vizitat Hanul lui Manuc, ne-am amintit de o vară la ţară şi am căutat cea mai frumoasă floare, astfel încât la sfârşitul spectacolului fiecare a plecat acasă cu un mugur de fluier în suflet.

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails