17 decembrie 2010

Cum să vinzi un rahat



Coca Cola este probabil cel mai potrivit exemplu despre ceea ce înseamnă marketingul și brandigul. Din 1885 încoace această afacere s-a extins în toată lumea, iar Coca Cola a devenit una din cele mai cunoscute băuturi din lume. Și atunci mă întreb: cum reușesc acești oameni de mai bine de 100 de ani să vândă o porcărie de băutură unei lumi întregi? Cum e posibil aşa ceva?
 
Răspunsul e simplu: o rețetă originală, un ambalaj frumos și un branding excelent. Reclama e sufletul comerțului, iar cei de la Coca Cola știu cu siguranță cum să-și promoveze produsul. Ceea ce ne duce la concluzia că dacă știi cum să-i faci reclamă, poți vinde aproape orice oricui.
 

Uitați-vă doar la ultima reclama Coca Cola click aici. E originală, inspirată, bine gândită și energică. Te introduce în spiritul Căciunului, o sărbătoare pe care vrei să o petreci cu familia și cei dragi la o masă întinsă pe care să fie de toate, inclusiv o Cola. Aproape că mă apucă și pe mine pofta deși nu am fost niciodată consumator, știind cât de nesănătoasă este.
 

În tot răul și un bine, însă, pentru că piesa din reclamă mi se pare foarte inspirată. Click mai jos pentru a o asculta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails