17 decembrie 2009

Remember Michael Jackson

„Eu nu înţeleg, ce-i cu toată vâlva asta în jurul lui Michael Jackson?” m-a întrebat un cunoscut pe la sfârşitul lui iulie. „Parcă am auzit de el, dar totuşi cine e de-a dat peste cap o lume întreagă?”. Nu i-am răspuns nimic atunci pentru că, spre ruşinea mea, nu ştiam cum să o fac. În ultimele luni s-a scris, vorbit şi discutat atât de mult pe marginea acestui subiect încât nu ştii ce să mai crezi. Unii au făcut-o pentru audienţă, trafic sau pentru a se băga în seamă. Mulţi au profitat şi s-au îmbogăţit. De aceea am evitat să abordez această temă şi am aşteptat răbdător momentul pentru a încerca să răspund la o întrebare aparent foarte simplă: cine este Michael Jackson?


Unii ar putea să-ţi spună că a fost idolul unei generaţii, un cântăreţ de succes care a vândut milioane de albume. Alţii îţi vor vorbi despre un magician care a încercat să facă lumea mai bună, vindecând-o prin muzica sa. Sau poate că îţi vor povesti despre un ciudat care nu şi-a găsit locul în această lume zbuciumată. Michael Jackson a fost cu siguranţă unul din cei mai importanţi şi controversaţi artişti ai tuturor timpurilor, un om care a spart bariere pentru a ne arăta frumuseţea vieţii. Noi nu l-a înţeles şi l-a condamnat, de aceea el a ales să trăiască într-o lume perfectă – aceea a copilului care nu creşte niciodată.

The innocent can never last. Inocenţa este lux pe care nimeni nu şi-l poate permite. Astfel Michael s-a refugiat într-o lume în care timpul stă pe loc, iar moartea e o ameninţare fără substanţă. Nu i-am putut ierta acest lucru şi l-am distrus. L-a sugrumat puţin câte puţin prin acuzaţii, calomnie şi procese de judecată. I-am arătat că ştim să fim perfizi, cruzi şi ranchiunoşi. I-am arătat că inocenţa şi sinceritatea sunt pentru cei slabi şi în cele din urmă l-am doborât, obligându-l să moară ruinat şi îngropat în datorii. Iar acum îl plângem, pentru că aşa suntem noi – oamenii şi aşa vom fi mereu, iar timpul trece aşezându-se peste amintirea lui zbuciumată. La 26 iulie 2009 inima muzicii s-a oprit şi a refuzat să mai bată, pentru că dintre noi a plecat el, cel care a fost şi va rămâne Michael Jackson.

Un comentariu:

  1. Check this out!!! :)) Inspiratie pura :) http://www.blogger.com/profile/17563905767427587231 (Avataru`) ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails