21 iulie 2010

Român şi... virgulă

Сбылась мечта идиота! În sfârşit statul român a decis că merit să intru şi eu în rândurile cetăţenilor de rangul întâi. Scriam prin aprilie cât de dezamăgit şi nemulţumit eram de birocraţia din România, de cozile infernale de la consulate, de anii petrecuţi în aşteptarea a ceva care e dreptul tău, de banii cheltuiţi cu nemiluita pe dosare, acte, certificate şi drumuri la Bucureşti.

Ei bine, am descoperit că puţină gândire pozitivă poate face minuni. Acum, cu câteva zile înainte de jurământ simt un soi de uşurare doar. Unde e fericirea de care mă credeam în stare la aflarea avizului pozitiv şi programării la jurământ? Probabil că s-au pierdut pe drum, în cei patru ani de aşteptare.

Aşadar, stimaţi compatri(h)oţi, în cazul în care aveţi doleanţe sau plângeri de adresat ambasadei române din Moldova, mă ofer să le transmit cu mare drag.

Notă: Acest articol a fost scris înaintea depunerii jurământului de credinţă la statul român. Nu am îndrăznit să îl public atunci de teamă să nu anticipez ceva ce nu mai avea să se întâmple. Aşa e basarabeanul – după ce s-a ars cu ceai, suflă şi în… jin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails