26 septembrie 2010

Kennedy şi generatorul de alterative


Întotdeauna am făcut parte din tribul raţionalilor. Raţionalii sunt cei care iau decizii pe bază de logică şi argumente solide. Totuşi a existat mereu o voce care îmi spunea că nu e chiar aşa de bine să respecţi întotdeauna regulile. Aceasta este vocea care te îndemnă să iei decizii pripite sub impulsul momentului, decizii luate în grabă care, deşi de cele mai multe ori sunt greşite, alcătuiesc mănunchiul de momente frumoase de care îţi aminteşti mai apoi cu drag.
Sunt multe momente în viaţă în care argumentele pro şi contra sunt atât de echilibrate încât nu ştii ce să alegi. În astfel de momente eu folosesc metoda generatorului de alternative. Este vorba de o monedă veche de jumătate de dolar din pe care o port cu mine. 
Într-o zi în care avem chef de ceva inedit am făcut un experiment. Am ieşit în oraş pe jos şi am lăsat moneda să stabilească direcţia de mers. La fiecare intersecţie capul lui Kennedy şi pajura îşi făceau momentul de magie. Călătoria m-a dus spre o întâlnire neaşteptată cu un prieten pe care nu-l mai văzusem de ceva timp care avea nevoie de ajutorul meu. Vă îndemn să încercaţi acest experiment. Cine ştie ce rezultate poate aduce în cazul vostru…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails